اسکوتر برقی شیائومی Xiaomi Mi Electric Scooter Essential

بهترین های تکنولوژی روز دنیا همراه با آموزش و نحوه خرید

اسکوتر برقی شیائومی Xiaomi Mi Electric Scooter Essential

اسکوتر برقی شیائومی Xiaomi Mi Electric Scooter Essential

xiaomi scooterیک دکمه گرد نیز در این قسمت وجود دارد که برای خاموش و روشن کردن اسکوتر، تغییر مودهای سرعت و روشن کردن چراغ جلو به کار میرود. اسکوتر برقی تاشو Mi Electric Scooter Essential شیائومی دارای دو چرخ 8.5 اینچی از نوع پنوماتیک است. این چرخها مقاومت بسیار بالایی دارند و تا 3 برابر بیشتر از چرخهای معمولی عمر میکنند. این چرخها طوری طراحی شدهاند تا هم در مسیرهای صاف و هموار و هم در مسیرهایی با سنگ ریزه، خاک و یا چمن به خوبی عمل کنند. ترمزهای ضد قفل E-ABS به کار رفته در این اسکوتر برقی خیلی سریع و در کمترین مسافت میتوانند اسکوتر را متوقف کنند. علاوه بر این، چراغ خطر عقب بزرگتر شده است و در هنگام شب، در خصوص رانندگان پشت سرتان نگران نخواهید بود. شیائومی برای اسکوتر Mi Electric Scooter Essential از یک موتور الکتریکی سبک وزن با حداکثر توان 500 واتی استفاده کرده است. این موتور از نوع DC و براشلس است و بدین ترتیب دوام بالایی دارد.

  • اسکوتر برقی Mi Pro 2 شیائومی
  • یک عدد نازل آداپتور اضافه
  • سایز تایر: ۱۰٫۵ اینچ (۲۶٫۶۷ سانتی متر)
  • راهنمای انگلیسی و فارسی
  • سایر توضیحات
  • صفحه نمایش هوشمند
  • زمان شارژ: 2 الی 3 ساعت

xiaomi scooterدر آنجا نیرویی را که برای شما باقی مانده،سرعت،تمام هشدارهای لازم برای یک سفر ایمن را پیدا خواهید کرد … تمام اطلاعات مورد نیاز شما،بنابراین شما آن را در زمان واقعی و واضح مشاهده خواهید کرد،می توانید اطمینان بیشتری داشته باشید که چه زمانی می توانید با خیال راحت رانندگی کنید. اسکوتر برقی تاشو Mi Electric Scooter Essential شیائومی دارای دو چرخ ۸٫۵ اینچی از نوع پنوماتیک است. این چرخها مقاومت بسیار بالایی دارند و تا ۳ برابر بیشتر از چرخهای معمولی عمر میکنند. این چرخها طوری طراحی شدهاند تا هم در مسیرهای صاف و هموار و هم در مسیرهایی با سنگ ریزه، خاک و یا چمن به خوبی عمل کنند. شیائومی برای اسکوتر Mi Electric Scooter Essential از یک موتور الکتریکی سبک وزن با حداکثر توان ۵۰۰ واتی استفاده کرده است. این موتور از نوع DC و براشلس است و بدین ترتیب دوام بالایی دارد. این سرعت به اندازه ، وزن ، باتری و بسیاری از جنبه های دیگر شما بستگی دارد که حتی اگر ندانید روی شما تأثیر می گذارد.اما به لطف این سرعت عالی خواهید توانست خیلی راحت در شهر بگردید.

موتور اسکوتر کم جا در کجای آن قرار دارد ؟

شما ابتدا باید به وسیله ی دکمه ی پاور که در وسط فرمان قرار دارد، اسکوتر را روشن نمایید. سپس توسط دکمه ی شتاب دهنده که در سمت راست فرمان قرار دارد، گاز بدهید. هرچه این دکمه را بیشتر فشار دهید سرعت اسکوتر نیز بیشتر خواهد شد. اسکوتر تاشو دارای سیستم کروز کنترل نیز می باشد. که بوسیله ی اپلیکیشن آن قابل دسترسی می باشد. اسکیت دسته دار با پایین آوردن اهرمی که در قسمت پایین وجود دارد، فرمان آزاد می شود و سپس می توان آن را تا چرخ kalinab عقب اسکوتر برقی شیائومی مدل pro 2 mercedes-amg petronas f1 team edition تا کرد. یک ضربه کوچک به زنگ هم آن را در قسمت پلاستیکی موجود در بالای گلگیر عقب قفل می کند. موتور اسکوتر کم جا در کجای آن قرار دارد ؟ موتور اسکوتر تاشو روی چرخ جلوی آن تعبیه شده است. به همین سبب چرخ جلویی بسیار مستحکم می باشد. در اسکوتر برقی تاشو صندلی دار صندلی های تعبیه شده بر روی اسکوترها هم قابلیت کوتاه و بلند شدن دارند و می توان با اهرم که روی آن قرار دارد متناسب با سایز ایده آل خود آنها را تغییر داد.

اسکوتر شیائمی

باید بدانید که توقع حرکت در مسیرهای دشوار با موانع زیاد را باید از اسکوتر برقی های آفرود داشته باشید نه اسکوتر میجیا! موتور معمولی این محصول، کارکرد رضایت بخشی را در اختیار شما قرار میدهد. سرعت ۲۵ کیلومتری در شرایط استاندارد به نظر مقدار مناسبی برای تردد در شهر میباشد. شیائومی این اسکوتر برقی را به موتوری با ۲۵۰ وات خروجی مجهز کرده است تا نتیجهای رضایت بخش برای کاربران به ارمغان بیاورد. اینطور که پیدا است، با توجه به کارکرد و هدف طراحی، اسکوتر برقی میجیا موفق و راضی کننده نیز عمل کرده است. شیائومی در تولید اسکوتر برقی میجیا از سری باتریهای لیتیوم یونی استفاده کرده قیمت اسکوتر برقی شیائومی پرو است. این دسته از باتریها از کیفیت بالایی برخوردار هستند و مکررا قابل شارژ شدن میباشند. نکتهای که راجع به این باتریها باید بدانید، این است که در صورت استفاده صحیح و اصولی باتریهای لیتیوم یونی در دراز مدت کارآمد خواهند بود.

دسته های فرمان بسیار نرم و راحت هستند.

xiaomi scooterولی با این تفاوت که نیروی محرک آن بوسیله ی باتری تامین می شود و به انرژی مکانیکی برای به حرکت درآوردن آن نیازی نیست. قابلیت شارژ شدن در سراشیبی ها دارد که بسیار فوق العاده می باشد. بسیار زیبا و باکیفیت است و به راحتی می توانید آن را حمل نمایید. اسکوتر برقی تاشو همانند اسکوترهای ناین بات اپلیکیشن مخصوص خود را دارد. استفاده از این مدل از اسکوتر های برقی در فصل بهار و تابستان رواج بیشتری پیدا میکند و اکثر افراد Nر پارک و خیابان ها از آن استفاده می کنند. جنس بدنه اسکوتر تاشو دخترانه و پسرانه چیست ؟ از آلومینیوم بسیار با کیفیت است. که نوید عمری طولانی را برای این اسکوتر می دهد. وزن اسکوتر تاشو چیزی بین 13 تا 15 کیلوگرم می باشد. به صورت مستقیم از وسط امتداد یافته است. دسته های فرمان بسیار نرم و راحت هستند. در جلوی آن نیز چراغ های ال ای دی بسیار پور نوری وجود دارد.

فقط ۳ ثانیه زمان میبرد تا اسکوتر 1S روی هم جمع شود.

بدنه اسکوتر برقی شیائومی مدل 1S ازمواد آلیاژ آلومینیوم با چگالی کم و با استحکام بالا ساخته شده است و میتواند باری تا ۱۰۰ کیلوگرم را حمل کند. با وزن خالص ۱۲.۵ کیلوگرم، هم سبک و هم بادوام میباشد. فقط در۳ ثانیه اسکوتر خود را جمع کنید! فقط ۳ ثانیه زمان میبرد تا اسکوتر 1S روی هم جمع شود. هنگامی که اسکوتر را تا میکنید، ارتفاع آن ۴۹ سانتی متر میشود، بنابراین فضای کمتری را اشغال میکند و به راحتی در صندوق عقب جا میشود. هنگام رفت و آمد به محل کار، S را فشار دهید تا سریع تر بروید. هنگام سفر دریایی در اطراف پارک، دکمه D و درمناطق شلوغ، میتوانید حالت عابر پیاده را روشن کرده تا آهسته تر حرکت کنید. به سادگی دکمه پاور را دوبار فشار دهید تا بین حالت ها جابجا شوید و به راحتی سرعت را با محیط اطراف خود تنظیم کنید. سیستم بازیابی انرژی جنبشی KERS به طور کامل ارتقا یافته است و راندمان تبدیل انرژی جنبشی به انرژی الکتریکی بیشتر بهبود یافته است.

اسکوتر برقی تاشو شیائومی میجیا Xiaomi Mijia یک تکنولوژی جدید از اسکوترهاست که امروزه بسیار محبوب شده و علاقه به آن کوچک و بزرگ نمیشناسد. این اسکوتر نسبت به همنسلان خود مدت زمان بیشتری شارژ را حفظ میکند و به همین دلیل میتواند مسافت بیشتری بپیماید. وجود یک دسته تاشو استفاده از آن را بسیار راحتتر کرده و برای افرادی که روی اسکوترهای بدون دسته احساس امنیت نمیکنند، کاملا مناسب است. با تا شدن دسته، اسکوتر ابعاد جمعوجوری پیدا میکند و در صندوق عقب خودرو هم جای میگیرد. این دستگاه همچنین به یک سیستم هوشمند حفظ تعادل (اسمارت بالانس) مجهز است که استفاده از اسکوتر برقی تاشو شیائومی را برای افراد مبتدی نیز مقدور کرده است. اسکوتر برقی تاشو شیائومی تا 4 ساعت شارژ را کامل نگه میدارد و با هر بار شارژ کردن میتواند تا 30 کیلومتر مسیر را بپیماید. سرعت آن به عواملی مثل میزان شارژ، مقدار شیب و وزن اسکوترسوار بستگی دارد؛ اما به طور متوسط از 10 کیلومتر تا حداکثر 25 کیلومتر بر ساعت متغیر است.

  • نهایت سرعت تا ۱۶ کیلومتر در ساعت
  • حداقل شعاع چرخش در یک نقطه: صفر درجه
  • کیف با برند پلی فکتوری
  • مدت زمان نیاز به شارژ: ۳ ساعت

خرید بهترین اسکوتر برقی با قابلیت های ارزنده اش رویای لذت بخش بسیاری از نوجوانان و حتی جوانان امروزی است. این وسیله های هوشمند حرکت بر روی سطوح شیب دار و صاف تا سرعت 15 کیلومتر را امکان پذیر می سازند و تحمل وزنی بین 20 تا 120 کیلوگرم را نیز دارند. البته هر چه بر مقدار وزن کاربر افزوده گردد با کاهش سرعت مواجه می شویم. از باب شارژ نیز مشکلی ندارید و در عرض 1 تا 2 ساعت به شارژ کامل می رسد. البته حفظ تعادل بر روی این وسیله ، خصوصاً برای گروه سنی پایین تر کار چندان راحتی نیست. از این رو برای نوجوانان و کودکان سعی می شود، بهترین اسکوتر برقی دسته دار خریداری شود تا با مشکل عدم تعادل مواجه نشوند.در ادامه با ما باشید تا بهترین مارک های اسکوتر برقی منجمله برند شیائومی را معرفی کنیم. انواع دوچرخه کوهستان در بازار کدام هستند؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: لوازم خانگی، ،
نويسنده : عابد